středa 22. července 2015

Scrapbook.cz


Na stránkách scrapbook.cz existuje fórum a kolem něj skupinka nadšených tvořilek. Už léta se společně tvoří a každý si tam najde svoje. Jsou tam soutěže Challenge - kde se tvoří podle zadaných podmínek či témata, potom Stránky podle pranostiky, které už druhým rokem zdárně frčí. Tvoříme také podle citátů či básní. Sem tam někdo vystaví stránku k liftu (kdy se stránkou inspirujeme) či sketchem (kde je základní rozvržení graficky zobrazeno).

Já mám ráda všechny tyhle soutěže (a nejlepší by bylo, kdyby byly nesoutěžní).


Pranostika na červenec požaduje mnoho barev a zároveň jsem si našla moc pěkný sketch. Tak jsem to spojila a vznikla stránka, ze které mám velikou radost.

Bála jsem se mnoha barev dle zadání, tak jsem zvolila tmavší podklad a černo-bílé fotky. A protože mi můj muž udělal obrovskou radost a koupil mi novou a FUNKČNÍ tiskárnu, mohla jsem si je vytisknout v požadované velikosti. (Značku tiskárny sem psát nebudu, ale vím, kterou rozhodně už NE!)

Tvoření samotné mi dalo trošku zabrat, tak jsem se na to šla vyspat a ráno mi to šlo mnohem lépe. Bublinkovou fólií jsem orazítkovala akrylovou barvu na podklad, vytáhla jsem také šicí stroj, nové svorky, které mi dělají velikou radost a pár zbytků papíru.



A co vy? Nechcete se přidat k soutěžím? Společné tvoření motivuje a posouvá. Ještě byste stihli i soutěže na červenec. Třeba challenge na téma Místo, kam se chci vracet nebo stránku podle citátu: Krásní mladí lidé jsou hříčkou přírody, ale krásní staří lidé jsou umělecká díla. Johan Wolfgang von Goethe

Děkuji za nahlédnutí,
IlonaK2

Žádné komentáře:

Okomentovat