pondělí 4. ledna 2016

Vánoční ohlédnutí 2015 - 2. díl

Druhý článek o mé tvorbě vánočních přání bude mít dvě části. Nejprve ukáži několik dětských přání a potom se pochlubím modro-bílými kombinacemi.

Některá přáníčka s dětskými motivy jsem ukázala už v prvním článku. Další přáníčka byla buď soutěžní, nebo na objednávku. Většina z nich měla uvnitř kapsičku na peníze.


Vybrala jsem si nejprve papíry a potom doladila odstíny na vybarvení razítka. Otisky myšáků na baňce mám od Jitky a jsou naprosto úúúúúúúúúúžasné.
 



První dvě přání jsou si podobná. Šla do jedné rodiny pro děti stejné věkové kategorie. Takže záměrně.

Třetí přáníčko bylo pro starší dítko a využila jsem darovaný otisk razítka. Stužka byla taky dárek a je skvělé mít takové věci po ruce.

Toto přání vzniklo jako soutěžní projekt pro lift. Druhé místo bylo příjemným bonusem. Hlavní ale byla radost z výsledku. Vyzkoušela jsem si opět šití na papír. Razítko na otisku je moje vlastní. Další kousek ze sbírky. :-)
 
Me to You přání jsem tvořila jen tak pro radost s myšlenkou na kolegyni, která má Me to You ráda. Na fotce to není moc vidět, ale je to vrstvený 3D obrázek. Já tedy využívám jen část vrstev.
 
A ještě jeden myšáček na objednávku. Přání je velmi podobné výše ukázanému, ale když já s nimi byla tak spokojená.
 
A nyní slíbená druhá část. Tvořila jsem převážně z kolekce papírů z Anglie značky Lili of the Valley.
Tyhle barvičky byly letos moje srdeční záležitost. V době, kdy jsem tvořila na zakázku červeno-zelená přání, vytvořila jsem si motivační systém: dvě na objednávku, jedno modro-bílé pro radost. :-)
Vločky, puntíky, perličky, výseky bruslí a krajka.

Toto přání vzniklo do Flér soutěže, kde tvoříme podle sketche (návrh rozložení komponentů).
Získalo krásné druhé místo.

A pak už jsem tvořila přáníčka v tomto stylu a  využívala všech koupených i darovaných výseků. Taky jsem velmi často použila průhlednou bílou stuhu. Dokonce tak, že jsem musela Jíťu poprosit o další várku.

 
Tohle bylo takové vymazlené přání. Do horního papíru jsem vyřízla otvor ve velikosti výseku okna. Spodní papír jsem obarvila inkoustem a nalepila výseky stromů. Dozdobila jsem výseky vloček a perličkami.
 
Úžasný základ přání od Jitky. Tvořilo se samo.
Zde je také vidět můj další oblíbený materiál: bavlněné provázky.
 
Ke sněhu a jemným vločkám ráda používám také peříčka.
 
Vyhlašovala jsem soutěž 3D přání - dioráma. Vytvořila jsem jednoduchý návod a podle něj také nesoutěžní přání. Kupodivu zde není ani jedna vločka. Jen jsem si akrylovkami natřela pozadí, nalepila kupu výseků, ozdobila zakončení rampouchů opět stejnou stuhou a "zasněžila" dřevěný plůtek. :-)
 
A pak jsem k modro-bílé kombinaci přidala další barvičky. Červenou, hnědou a zelenou.
 



 
A dále už jenom přehlídka dalších přání. Nechala jsem se inspirovat pokaždé něčím jiným: jednou výseky, podruhé papíry, jindy stužkou.
 



 
Díky za nahlédnutí,
IlonaK2

Žádné komentáře:

Okomentovat