pondělí 1. prosince 2014

Birmingham 2014 - 2. část

Veletrh Hobby Crafts začínal 6.11. v 10:00. To jsme už poslušně stály ve frontě. Veletrh jsme opouštěly až večer, když nás o to prosily organizátoři rozhlasem. :-D Musím v tuto chvíli pochválit Katku, která byla úžasným společníkem, trpělivá, organizace schopná, mohla jsem se jen kochat a nechat se vést. Díky tomu, že zde už byla podruhé, všechno znala, a pokud bylo potřeba něco zařídit, jen mi dala instrukce, postrčila správným směrem a já domluvila zbytek. :-)



Samotný veletrh měl dvě části. Část prodejní a část pracovních dílen. Nejprve jsme procházely prodejní část. Koupila jsem si jen pár věcí, protože jsem v jádru neskutečný skrblík. Asi 5 minut jsem vzdychala nad krásnou stuhou se sovičkami. Až důrazná domluva Katky a Lucky ze mě vytáhla libru. :-) Mám tu stuhu, kde jsou růžové a béžové sovičky.


Pak jsem si koupila dvě sady papírů, každou za libru. Zde jsem byla už velmi samostatná a dvě libry jsem prodavači vlastně vnutila. :-) No, nekup to, když je to tak levný. Mám tyto dvě:



U dalšího stánku jsem nakoupila silikonová razítka s dětskými motivy a ještě jednu sadu menších razítek. Dětské motivy za libru kus, menší sada stála 0,5 libry. :-)

Jasným hitem v Anglii jsou třpytky, třpytky a třpytky. Někde se mi to nelíbilo, ale byl jeden stánek, kde to bylo velmi krásné. Včera jsem pátrala, která společnost by to mohla být a vychází mi to na Imagination craft, tak snad se nepletu. Každopádně paní postupovala takto: otiskla motiv distress inkoustem a pak jemně kontury rozmývala štětcem a vodou. Po uschnutí nanesla válečkem třpytivé médium vodorovně a svisle, čímž vytvořila mrazivý třpytivý efekt.



Krásně působí také práce s malými razítky. Na bílém podkladě se používá jen černých razítek a malých žlutých detailů. Je možné vytvořit opravdu veliké množství kombinací.


Velmi mě zaujaly papíry od Lili of the valley. Nekoupila jsem nic (nebyly ve slevě ;-), ale značku si chci zapamatovat. :) Krásné byly také výšivky křížkového vyšívání.




Zážitkem ale byly velké pracovní dílny. Zkusila jsem malování suchými pastely a akvarely. Finální výtvor ještě musím vyfotit, ale z procesu aspoň ochutnávka. 


Já jsem si ještě zkusila obalit čokoládovou tyčinku u stánku Craft Asylum. Mají moc pěkné papíry. Pak už jsme se jen krátce stavily u stánku britské origami společnosti, kde jsem dostala krásného malého motýlka. Lucinka si zde vytvořila hned několik výrobků. Krátce jsme se prošly prodejními stránky Crafts for Christmas, ochutnaly sýr a už organizátoři žádali, abychom opustily prostor veletrhu. Uteklo to.

Na závěr pár fotek z tohoto dne s cardmakingovou inspirací.





Byl večer a bylo jitro, den druhý.

1 komentář:

  1. I já mám jednu francouzskou veletržní zkušenost, tak si to docela živě představuji :-). Tvoje psaní je působivé a fotky všeříkající :-).

    OdpovědětVymazat