pondělí 28. března 2016

Fusion challenge: Everything's Owl Right

Další kolo Fusion challenge  mě opět moc nenadchlo. V rámci osobní výzvy, že zvládnu všechny, jsem něco připravila, ale rozhodně to není můj styl a nic, v čem bych chtěla pokračovat.

Není to žádné velké umění. Sovičku jsem už dostala slepenou, takže jsem našla jen vhodné papíry. Navíc každé přidané pírko působilo nepatřičně, takže velmi jednoduché přáníčko je na světe. Tak se budu těšit na nové kolo a lepší inspiraci.
 

Děkuji za nahlédnutí,
Ilona K2

3 komentáře:

  1. I just love that round little owl ... so very glad you joined us at Fusion Card Challenge.

    OdpovědětVymazat
  2. So fun! I love your owl Ilona! Those background papers are fab and I love the drama of the white slash through them.

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you both for your nice words. :-)

    OdpovědětVymazat