úterý 11. srpna 2020

August colour challenge u 52 CCT

Mám pocit, že uběhlo 100 let od mé poslední účasti v zahraniční soutěži. V rámci hledání motivace a inspirace jsem prohledala internet a našla 2 soutěže. První je na stránkách 52 Christmas Card Throwdown a jedná se o soutěž vánočních přání. V půlce srpna se vyhlašuje soutěž podle barev.

 

Barevná paletka pro toto kolo je velmi jednoduché, co do barevnosti, ovšem typicky vánoční barvy to nejsou. Oranžová, zelená a zlatá.

 

Tak mi držte palce.

IlonaK2




6 komentářů:

  1. C'est une très jolie carte Ilona, fraîche et pleine de charme, merci de jouer avec nous chez 52 cct, biz

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné přání, Ilonko. Taky jsem se prala s tou zvláštní barevnou kombinací barev, chichi. Ale Tobě se to fakt povedlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když se dostanu mimo své racionální uvažování, tak pak si klidně udělám vánoční hvězdu oranžovou místo červenou. :-D Jo a ty papíry jsou vánoční, to jsem měla prostě jen štěstí.

      Vymazat
  3. You got all the colors in there for 52CCT challenge! great card! good luck

    OdpovědětVymazat