úterý 18. srpna 2020

Podmořské Vánoce na 52 Christmas Card Throwdown

 Jak spojit léto, horko za oknem a vánoční přípravy? Ideálně na stránkách 52 Christmas Card Throwdown.

Vyhlásili totiž téma Podmořské Vánoce. Cože? Vánoce a oceán? První nápad byl výtvarně příliš náročný. Proč jen neumím malovat? Úplně jsem viděla Santovy nohy v moři a dole rybičky s přípitkem. Druhý nápad byl shaker. Ideálně v čistém stylu. Když nejde slavit Vánoce pod mořem, může se moře přemístit k nám na stromeček.


Tak mi držte palce. Díky.

IlonaK2



7 komentářů:

  1. Beautiful and clean shaker card. You did a great job with the challenge. Thanks for playing at 52cct

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. I am not sure, if the theme is correctly done.

      Vymazat
  2. I love your bright, cheery shaker card, super design too :-)
    Thank you for joining the Christmas Card Throwdown.
    Hope to see you again in our new challenge as well :-)
    Majda DT

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you very much for your lovely comment

    OdpovědětVymazat
  4. what a great idea for a the sea Christmas shaker card! good luck at 52cct and thank you for playing along

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji! Myslím, že to přání se ti skutečně moc povedlo. Já jsem jednou jako člen DT musela komentovat vánoční přání s plachetnicí a nejdřív jsem si říkala, že se asi někdo zbláznil. Ale pak jsem přišla na to, že paní je z Austrálie. :)

    OdpovědětVymazat